lördag 10 december 2011

Plugg, one piece och tacos!

Vi startade vår lördag morgon med att äta stor frukost framför tv:n där vi tittade på sista avsnitt av säsong 4 av Sons. Nu finns det inget mer : ( Kanske om dom gör en till säsong någongång. Någon som vet? Den kommer ju iallafall inte komma på JÄTTE länge.
Nu måste jag hitta en ny serie att titta på och Joel har bestämt att vi ska ta oss an Dexter den här gången. Vi får väl se vad det är för något.

Annars har jag pluggat idag, sjukt mycket läsning den här veckan. Sjukt mycket men sätter jag lördag, söndag till nu två helger så ska det minsann gå. Det bara måste.

Idag är jag mer gravid än vanligt för jag är som en vätskefylld ballong och har knappt kunnat röra mig för det gör så ont. Älsklingen masserade mig nyss iallafall och tappade upp ett bad så nu känns det mycket bättre! Jag gruvar mig för hur mycket vätska jag kommer få i kroppen när vi är i Thailand där man även får det för att det är så varmt. Jag kommer nog flyta ganska bra iallafall. Som en badboll ungefär.

Nej, nu ska jag fixa mig lite också ska vi åka och handla grejer till Tacos för jag är så sugen på det. Mamma, Klas och hundarna kommer också hit och äter med oss ikväll.
Trevlig lördag på er!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar