måndag 12 december 2011

Frisören!

Japp, nu är man frisör också. Jag har alldeles precis rakat skallen på Joel och jag tror att jag egentligen är en hemsk människa för jag gapskrattde mig igenom allting för jag tyckte det var hysterisk roligt att raka i mitten först så det var kvar på sidorna och sedan så rakade jag så det blev lite tofsar och kallade honom för Gollum. Snäll flickvän han har ; ) Men nu så är det klart och han fick till och med göra finishen själv, han är så fin min älskling.

Vår kväll spenderade vi hemma hos familjen sundberg/Holfve där vi fick kyckling, ris och svampsås till middag. Mycket gott och stort tack till er. Jag hänger inte riktigt med att det snart är jul och eftersom jag åker till Thailand snart så kändes det lite konstigt att säga god jul till barnen redan nu. Jag som alltid brukar fira jul med dom dagen innan julafton också brukar vi äta mat och spela bingolotto... Men det finns många, många år till efter detta år och tänk att då har jag också med mitt lilla barn <3

På tal om barn så ska vi på vårt andra ultraljud imorgon, äntligen ska jag få se min lilla skatt igen. Jag ska nog gå och lägga mig snart så det går fort till imorgon.

Min lilla bäbis, hur kan man längta så mycket efter någon <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar