torsdag 8 december 2011

Tips, tips, tips!

Jag bara måste tipsa er om tipset jag fick att det fanns fina ugnsformar på Albert och herbert. Ni måste åka dit och köpa, fanns i olika färger och former och dom var så fina. Jag har redan en ljusblå men det fanns inte så nu blev det två lila. Jag är så lycklig med mitt inköp!

Även så har jag ett till tips ikväll och det är att det finns en del saker som man ska passa på att köpa nu i julklappstider då dom säljer mycket i presentförpackningar. Jag behövde en ny rakhyvel idag ( något som är så fruktansvärt dyrt för nödvändigt ont) och jag stod där och suckade över priserna. 185 kronor för att få bli lite slät på benen. Men bredvid upptäckte jag sedan presentförpackningarna och då fick du en rakhyvel av precis samma märke som ovan (185 kr) men du får även med en Gilles shaving gel för endast 135 kr! Vilket klipp är inte det? Jag kom då på att det är ju samma sak med parfymer och smink också just nu. Passa på, passa på!

Just nu har vi julkskinkan inne i ugnen. Vi skulle inte ha någon iår tänkte vi eftersom vi åker bort men idag när vi var och handlade så var det provsmakning på alla olika märken som fanns på Maxi ( Jag är provsmakningarnas drottning, ingen vill gå med mig och mamma på marknaden för jag kan faktiskt erkänna att vi är rätt så pinsamma) och då blev jag så sugen. Jag tänkte även vara en snäll dotter så köpte en stor bit så att mamma och Klas ska få hälften för dom hade nog inte heller egentligen tänkt att köpa någon.

Ja, men det var väl allt för nu.
Nu ska vi mysa framför en film med en skinkmacka med senap : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar