torsdag 8 december 2011

Mardrömmen

Nej, ni. Idag ska ni inte få höra om en vanlig mardröm för det här är ingen som man kan vakna upp ifrån. Det här är så sant som det bara kan vara.

Jag har för länge sedan förstått att jag inte kommer kunna ha min bikini som jag hade förra året. Jag har inte ens provat och tänker inte ge mig på det heller. Varför trycka ner sig själv ännu mer i skorna när man redan är på botten gällande vikten.
Iallfall så tänkte vi då att jag skulle prova mammas eftersom hon har en hel bikinilåda med hur många sorter som helst.

Mardrömmen var det ja! Fy fan, fy fan. Mamma skrattade och jag grät. Vanliga bikinitrosor som skär in i stjärten ( Allt jag har gått upp har satt sig på röven och tuttarna) och verkligen gör vingar precis vid kanten mellan stjärten och benen. Vingar, precis som att man behöver det. Sen så gick troskanten nedanför magen så den stod rakt ut som en ballong. Det fanns inget som såg ut som en fin graviditet utan det var bara en mardröm och jag sa att nu är det bara avboka hela reshelvetet.
Ner i lådan på jakt igen iallafall och jag hittar ett par boxer liknande trosor. Dom här kan jag ju ha säger jag och mamma skrattar för tydligen ska man få ännu större ass i dom. Men jag krånglar mig in dom och dom sitter inte alls åt någonstans och dom går lite ovanför magens rundning så nu såg jag gravid ut iallafall. Dock så har jag bruna trosor och en svart, vit, rosa bh. Tjusigt. Jag har även fått höra att det är mormorstrosor jag har på mig men vad fan ska man göra då?
Fin solbränna man får med sådana jätte trosor men det är väl ingen som ska se mig utan dom ändå förutom han vars unge jag bär på 24/7 så då är nog en fel bränna ett litet ont att stå ut med.

Det är vackert att vara gravid. Ja, det är det men vi kunde ju ha hoppat över bikinidelen och jag bara hoppas att ingen glor på mig och tänker jösses hur hon ser ut. Jag får helt enkelt hoppas att folk tänker åh, hon är gravid.
Om inte annat så ska jag spendera min dag i att intala mig själv det. Jag är inte fet och ful. Jag är gravid, jag är gravid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar