söndag 11 december 2011

Mardrömmens fortsättning

Idag var ni ner på stan för att köpa lite saker som behövs till utlandet, handsprit, vätskeersättning och liknande. Jag tänkte även att jag skulle ta tag i den här bikini frågan åter igen och går in på sport affärena för att kolla deras utbud som består av ingenting. Jag blir sur, så sur som bara jag kan bli när det är inte blir som jag vill och jag går runt där och muttrar.

-Ja, men mikaela du har ju den du lånade av mamma din?
-Ja, jag ska vara ful med ett par bruna trosor och en rosa överdel. Måste man vara ful bara för att man är tjock???? Hur fan gör tjocka människor??
Jag känner hur tårarna börjar tränga fram och det är lika bra att åka hem innan jag börjar lipa som en 3-åring inne på ICA som inte får sin tablettask.

Iallafall så åkte vi hem till mamma och jag tänkte att nu ska jag vara lugn och prova alla bikinisar som jag vägrade prova förra gången. ( Dom är köpt i Thailand och jag förklarade för mamma att jag kan inte ha thailands bikini för då kan man inte ha tuttar). Jag stålsatte mig och började prova. Den här kan jag ha, den här kan jag. Jag kunde otroligt nog ha varenda en!!! Så nu har jag två bikinisar iallafall och dom har inte olika överdel och underdel utan matchar perfekt! : ) Å jag är glad igen : )

Nu sitter jag hungrig och väntar på att middagen ska bli klar. Laxgryta ska vi äta. Hoppas ni också haft en mysig söndag kväll med god mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar