torsdag 16 februari 2012

30 Högskolepoäng

Gick in idag och såg att nu är Pedagogik A betygsatt så jag är helt klar med 30 poäng. 30 av 180 så nu har vi bara 150 kvar. Ha, ha! Blir bra det här å!

Har precis skrivit klart min första uppsats i Pedagogik B så nu är jag "ledig" tills på måndag då det är dags att åka till Härnösand igen. Som vanligt så velar jag fram och tillbaka hela tiden och vill inte sova borta men jag ska åka. Ja, det ska jag. I alla fall för Helenas skull så att jag har koll nu från början vad som gäller med B-uppsatsen så att hon kanske förlåter mig för att jag kommer vara en mjölk kossa som ständigt gråter av lycka efter att lilla pojken kommit till världen. ; )

Jag hörde av en tjej att hon ska läsa Kriminologi som sommarkurs så jag var runt och kikade nu på vad det finns för utbud och det finns så mycket intressant! När ska jag någonsin kunna börja jobba när det finns så mycket att lära sig inom skolvärlden.
Jag ska alltså inte läsa något nu i sommar för då ska jag njuta av min bäbis men nästa sommar kanske. Kriminologi och kanske ungdomspsykologi skulle vara bra att komplettera med min utbildning.

Så vad ska jag hitta på idag då? Ingen aning just nu, tråkigt, tråkigt.... Någon som vill dricka kaffe?
Ikväll ska vi åka och fira Jossan iallafall som fyller år, det blir trevligt : )

Hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar