söndag 12 februari 2012

Kärleksmiddag

Är det något jag aldrig har tyckt om så är det revbensspjäll. Det spelar ingen roll vilken restuarange jag har varit på så har jag alltid tyckt att det är ja, äckligt rent ut sagt. MEN nu är det ju så att min älskling älskar det och jag älskar honom så just därför låg jag och tittade på Jamie Oliver när han lagade det kl halv sex igår morse och jag tänkte att jag ska prova!
Satan i gatan vilken god marinad det blev! Med apelsin, lime, vitlök, torkad peppar, paprika pulver och honung! Köttet smakade faktiskt riktigt gott men nej, jag kommer inte göra det igen för nu blev problemet istället att vem väntar och står och lagar och längtar efter en köttbit också får man gnaga på ett ben!?
Nej, det blir inte fler gånger.

Dagens idag blev iallafall revbensspjäll med chili fries, majskolv, sallad och fetaostcreme!

Nu ska vi mysa ner oss i soffan framför några avsnitt av californiacation med lite cola och ostkrokar. Det finns tydligen inget stopp i den här tjejen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar