onsdag 8 februari 2012

Det brinnner!

Inte någon allvarligare brand än att det i natt fanns i min hals.
Fy fan vilken halsbränna. Jag har aldrig varit med om något liknande. Det kändes verkligen som att jag hade stoppat ner åtta brinnande tändstickor rakt ner i halsen och sedan behållt dom där.
Jag kräktes och det blev bara värre. Trött som ett as men man kan ju inte direkt sova när man precis startat sin karriär som eldslukare.
Idag ska jag ner på apoteket och köpa varenda tablett som finns och man får ta. Detta vill jag aldrig vara med om igen.

Nu till något roligare!
Igår kväll var vi ut och åt med mammagruppen. Vi tog en pubmacka och som vanligt så var det jätte trevligt att träffa alla blivande mammorna! Vi har så mycket gemensamt och även om vi bara har träffats några gånger så känns det som att vi har börjat lära känna varandra mycket nu.
Inte så konstigt heller när vi går igenom samma sak.
Jag är hemskt glad för dom iallafall : )

Idag ska jag plugga igen! Jag blev super nöjd med det jag fick fram igår och jag hoppas att det ska gå lika bra idag. Fortsätter jag i den här takten så är jag nog klar i helgen : ) Det skulle kännas mycket bra.

Vi hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar