tisdag 28 februari 2012

Vetenskapliga artiklar

Bläh, bläh, bläh! Jag vill sätta mig på golvet och lipa och skrika bläh, bläh, bläh!
Idag har Jessica och Helena varit här och vi har satt igång med B-uppsatsen. Jag har kännt mig så lugn och inte kännt någon stress över att en hel uppsats ska skrivas samtidigt som vi ska göra två andra delmoment och mitt i allt så ska jag även föda barn.
Nu har jag ändrat mig, jag är stressad. Jag är stressad för jag hittar inga venskapliga artiklar. Varför ska det vara så svårt. Kan det inte bara finnas en sökmotor för endast vetenskapliga artiklar? Jag vet inte ens hur en sådan ser ut.
Nu ska jag sluta stressa upp mig, andas in, andas ut.
Det här ordnar sig.
Annars så var det så klart lika trevligt som alltid att ha tjejerna här. Dom är inte bara mina klasskamrater utan dom har tagit sig in i mitt hjärta och dom är mina vänner <3

Joel Poel jobbar över idag så då är jag lat och tänker hoppa över att laga middag. Istället så ska jag och mamsen gå på Kina och äta. Mysa lite hon och jag!

Men nu är det nog hög tid för att slänga sig på soffan en stund!
Ses och hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar