onsdag 1 februari 2012

Dagens?

Det har blivit dåligt med dagens på sistone och det kan jag bara skylla på att när jag var gräsänka så tyckte jag att en fryst pizza var lämpligt!
Idag blev det iallafall kyckling, ris och currysås!
Aldrig mer att jag köper kycklingklubbor för det var då ingen höjdare. Billiga men svåra att få bort kött på och det såg inte ens aptitligt ut när man satt och åt. Jag håller mig då allt till filéer i fortsättningen!
Även att jag inte ens fick äta klubbor för mamma när jag var liten för jag satt alltid och skrek att det inte fanns nå kött på den också hade jag bara förstört den genom att sätta gaffeln lite här och där. Idag är jag 26 men tyckte inte det fanns nå kött på den idag heller så slängde den efter några stick med gaffeln!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar