lördag 4 februari 2012

Söndag morgon

Halv sju vaknade fröken Dahlström. Jag låg och vred och vände på mig ett tag för jag tänkte att det skulle vara skönt att somna om men icke. Bättre att kliva upp så att jag inte väcker älsklingen också.
Nu har jag kokat varm oboy och sitter och läser bloggarna jag följer, även facebook så klart. Man skulle ju inte ha koll på något utan facebook liksom ; )

Idag ska vi tvätta och städa är det tänkt. Jag vet bara inte hur jag ska kunna städa med min nacke. Den är mycket, mycket bättre idag men inte hundra och jag kan tänka mig att börjar jag på att skrubba badkaret så blir det inte bra. Ganska skit blir det nog.
Joel får väl städa också får jag titta på eller nått.
I eftermiddag kommer Joels mamma hit på middag iallafall. Hon har varit utomlands i 3 veckor så vi har saknat och saknat men idag ska vi umgås <3

Ny vecka imorgon. Lite saker händer det. På tisdag ska jag till Sundsvall för att träffa hela min studiegrupp i skolan. Det är tänkt att vi ska plugga men 9 tjejer kan bara sluta på ett sätt. Skolan ska också göras de andra dagarna eftersom en uppsats ska skrivas.
Förresten så har jag och Helena valt ämne till vår b-uppsats nu. ( Som ska skrivas samtidigt som jag får en bäbis, men allt ska ju gå på något vis...) Ämnet är rekrytering, bedömning och urval men sen är det inte bestämt till 100 ännu vad inom detta område det blir om.

På onsdag ska jag ut med mammagruppen och äta pubmacka. Vi måste passa på nu eftersom man inte vet när det blir den sista. Både eftersom Bockarna ska försvinna och snart börjar bäbisarna i gruppen ploppa ut och då är ju kanske inte bockarna det första stället du går på. Ha, ha ; )
Men jag får allt vänta på min bäbis jag. Så han blir stor och stark!

Nej, nu ska jag nog kika på lite tv : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar