måndag 27 februari 2012

Prison Break

Denna helg har jag och älsklingen inte visat oss ute mycket alls. Vi var ut på middag i fredags kväll men sedan dess har vi typ bara suttit hemma. I fredags fick vi besök av Joels pappa också kokade jag kaffe till Anns flyttgubbar.
På kvällen lagade jag jag och älsklingen Tacos och sen fastnade vi i klistret.

Jag har letat efter en ny serie att börja titta på och i fredags så var vi inte på Hemmakväll där det var 50 % på Prison Break. Varken jag eller Joel har sett den och den var så otroligt populär när den gick på tv så vi tänkte att vi ger den en chans.
Det är helt otroligt vilken bra serie det är. All ledig tid på lördagen satt vi och igår så hade vi bara korta pauser på att städa, tvätta och fika med Putte och Elina annars så satt vi hela dagen.
Sjukt att man kan bli så besatt av en serie. Nu har vi bara fyra avsnitt kvar ungefär så jag måste nog ner på stan och köpa säsong två idag. Ha, ha!

Jag fick lite dåligt samvete igår när folk i klassen skrev att man ska vara klar med en uppgift kl 08.00 imorse. Det har ju inte jag haft en tanke på under min serietittning. Det var ändå fel och vi har hela dagen på oss så det är vad jag har att göra nu. Skriva 500 ord om mina egna erfarenheter om rekrytering.
Jag har aldrig sökt ett jobb i hela mitt liv så jag vet inte vad jag ska hitta på.
Jag har alltid fått jobb genom kontakter eller praktik. Fast det är också en erfarenhet så klart!

Säg till om någon vill hitta på något skoj? Då går min uppgift ännu fortare! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar