torsdag 23 februari 2012

TGIF

Fredag! Jag älskar fredagar för då slutar älsklingen tidigt och är sedan hemma hela helgen. Då är allt som det ska för min del.
Vi har inte så mycket planerat i helgen förutom att vi idag ska på MVC ( Jag har inte ätit mina järntabletter så nu får jag väl skäll...) och sedan ska vi på vår första föräldrautbildning. Jag är lite nervös och det känns inte riktigt hundra att jag ska lära mig andas i grupp.
Men det är säkert bra och viktigt så självklart ska vi gå! En gång iallafall, man måste ge det en chans.

Ikväll ska jag faktiskt ut på lite galej! Inte blir det det någon vild dans på dansgolvet och ett shotrace men vi ska iallafall på Manis och äta middag tillsammans med Mamma, Klas och Moster och Per. Det kommer nog bli jätte trevligt. Sist jag var på Manis så blev jag dock besviken på maten. Jag åt oxfilé och Joel åt lamm, han var inte heller nöjd men vi tänkte ge det en chans till. Jag har hört att salladen och hamburgarna ska vara bra så jag ska nog prova något sådant istället.
Det är nog så att vill man ha kött i den här staden så finns det bara Texas!

Idag får den nyfödda prinsessan sitt namn. Vad tror ni hon ska heta?
Jag gissar på Alice eller Lovisa : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar