lördag 18 februari 2012

En underbar fredag!

Igår så åkte jag till min gamla klasskamrat Randi. Vi läste till undersköterska tillsammans och hade en underbar tid då. Så mycket roligt, så mycket plugg och så mycket liv och kunskap som vi fick uppleva under det 1 1/2 året.
Tack vare facebook så känns det som att man ständigt träffar människor och att tiden knappt går men vi kom underfund med att det var nästan två år sedan vi sist sågs. Jösses.
Det var väldigt mysigt iallafall och go Randi var som vanligt världens gulligaste och skämde bort mig med tacos och kladdkaka. Tacos var hennes och min grej när vi pluggade : )
Nu tänker jag iallafall inte låta tiden gå så långt tills nästa gång vi ses!
Tusen tack go Randi <3

Väl hemma så blev jag ännu mer bortskämd och älsklingen gjorde pizza till middag. : ) Vi spelade även Chicago en sväng och jag blev nästan orolig för jag trodde att Joel skulle vinna en liten sväng.
Det är faktiskt så, (  utan att skryta ; ) att jag är en riktigt hejare på kort spel och har nästan aldrig i mitt liv förlorat på det men igår såg det mörkt ut och jag fick inte byta fler kort så Joel satt med ett väldigt nöjt leende på läpparna.
Men som sagt så är jag en hejare på detta så jag drog in en kåk på given och sopade mattan med honom! ; )

På kvällen så åkte vi hem till Frida och Niklas och tittade på Warrior. Den kan jag varmt rekomendera, vilken film!!!!! Klart bland dom topp tre filmerna jag någonsin har sett!

Nu ska vi snart ner på stan och fika tänkte vi. Jag ska laga Gambia gryta till middag och det tar minst 3 timmar så vi tänkte få i oss något mitt på dagen så kan vi äta sen middag och mysa när det är lördag kväll. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar