söndag 12 februari 2012

Gamen

Whitney Houston har dött. Jaha. Det står på 75 % av allas statusar på facebook. Vilken sorg att en sådan stjärna har dött. För ni har ju säkert brytt er om henne sedan typ Bodyguard? Skulle inte tro det.
Aldrig har jag sett någons status som handlar om att vad hemskt det är att den stora stjärnan tar droger och att hon såg ut som ett levande lik i många år.
Neee, för ni bryr er inte förrens det är tragiska saker som händer. Tragik, då mår ni bra.

Samma sak är det när någon i stan eller någons någon dör av en överdos.
-GUUUUUUUDDDDD, har du hört vad för hemskt som har hänt? Han som vi gick på samma skola som för 15 år sedan har dött. Han dog av en överdos, gud vad sorligt!
Ja, för det har ju du brytt dig om under dessa 15 år. Du har vetat om hela tiden att han/hon knarkat men har du brytt dig. Tänkt på en enda sak för att hjälpa till, sätta stopp?
Jag tror inte det.

Lärarvikarien. Det är hemskt det som har hänt. För Tjejerna som har blivit utsatta och för resten av sina liv kommer dom komma ihåg detta och vara märkta av det.
Alla vet vem han är och det han har gjort är fel, mycket fel.
Men hur fan är ni som umgicks med honom och sedan skriver sådana vidriga saker och lägger ut länkar? Det var inte direkt en hemlighet att hans inställning till sex inte kan ha varit särskilt normal eftersom alla visste vad som pågick från hans facebook t ex till tjejer i samma ålder som mig och något år uppåt eller neråt.
Gjorde ni något då? Sa att det här är inte normalt?
Nej, det gjorde ni inte men nu jävlar ska det vara liv i lådan och ut med mammans namn och allt.
Nu när det redan är för sent? Nu när det bara blir värre för tjejerna hur större detta blir?
Ni gottar er i andras olycka och andras problem.

Om alla bara tog tag i sina egna problem eller sina närmaste vänner så skulle sådant här kanske inte ske.

Vi ska även ha något att säga om alla och fanns det inte något hemligt att få fram eller någon stor snackis då hittar vi något. Alltid ska det sägas något.
Jag är gravid och inte ute på alls, lever i mitt lyckliga förhållande och trivs bäst med att vara hemma och hänga med några få personer. Se på fan att det snackades om mig också.

Jag är tydligen så barnslig och töntig för att jag är så mammig.
Jag är 26 år och min mamma är min bästa vän.
Det kommer hon alltid vara och vet ni vad? Även när jag själv blir mamma så kommer jag tycka att min mamma är världens bästa och jag kommer göra allt för att bli som henne och få mitt barn att älska mig så som jag älskar henne.

Sug på den ni era jävla gamar.

1 kommentar: