söndag 12 juni 2011

Biten men glad för det : )

Vilken helg jag har haft. Jag vet inte ens vart jag ska börja, om vad eller vem. Ett ord som kanske kan beskriva lite om helgen är fantastisk, helt fantastisk.

Jag som var så orolig för det här med att bo i tält och vara ute i skogen. Jag hade inget att vara orolig för, jag har haft en av dom allra bästa helgerna i hela mitt liv.
Vi var på ett sånt fint ställe med helt underbara människor där vi har solat, badat, grillat, lekt, druckit gott och framför allt så har vi skrattat.

Man tror så ofta att man inte kan saker. Jag trodde aldrig jag skulle kunna bo i tält men det gjorde jag. (Okej, bara en natt andra natten fick jag sova i stugan eftersom jag inte ens tänkte försöka mig på en till natt i tält.) Egentligen var det inte själva tältet som störde mig så mycket utan mer luftmadrassen som var alldeles för liten.
Jag trodde inte att jag skulle kunna sova borta en hel helg men jag ringde till mamma på lördag morgon och sa att hon behöver inte hämta mig. Jag ville stanna där jag var.
Jag trodde inte att jag skulle kunna stanna eftersom jag inte hade kläder med mig eller smink eftersom jag bara skulle stanna en natt. ( Ja, jag är så töntig så att även om jag ska ut i skogen så ska jag sminka mig) Men kläder fick jag låna och sminket, ja det hade bara varit i vägen. Nu har mitt ansikte fått en massa färg efter en helg ute i friska luften och den strålande solen.
Jag trodde inte att jag skulle klara att man inte kunde duscha där. Det gick alldeles utmärkt att hoppa i sjön och tvätta håret där. Vilket är väldigt stort eftersom jag inte badar överhuvudtaget. Utomlands i en pool går an men jag har kanske badat i Sverige en gång under dom sista 6 åren men nu badade jag flera gånger.

Jag är helt sönderbiten av mygg och knott, jag skulle helst vilja ta en kniv och klia mig med den men hur jobbigt det än är så var det värt det.

Tusen tack till alla som var med som gjorde det här till en av dom bästa helgerna i mitt liv <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar