måndag 6 juni 2011

När saker tar ut sin rätt.

Bakfylla, jag hatar bakfylla. Jag är en sådan som kan dricka på fredagen också sen ligger jag tills på måndagen. Det är bra för det gör att jag absolut inte vill dricka ofta men det är ganska jobbigt också när man ligger där, tror att man ska dö och om inte annat så önskar man att det fanns en döden knapp.
Den här helgen är jag så imponerad av mig själv som har lyckats, för praktiskt taget första gången i mitt liv med en två dagars.
Joel kunde inte ens förstå hur jag kunde stå i lördags efter hur "roligt" jag hade det i fredags. Det var en väldigt nykter, städad, stabil och underbar flickvän han fick hem från klassåterträffen. ; ) ; )
Iallafall så var jag inte dålig alls och på lördagen skulle vi på lite grillpartaj hos Mamma. Det var jag själv som hade önskat mig det så det var bara bita i det sura äpplet. Den kvällen blev mycket lugnare och innan kl tio igår var jag uppe och studsade som att jag varit nykter i tre månader. Helt otroligt.

Idag däremot är jag helt slut. När jag klev upp kändes det som att mina ögon var hur svullna som helst. Nu efter två koppar kaffe börjar det kännas bättre men jag inser nu att synden tar dig alltid till slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar