måndag 6 juni 2011

Studsmatta

Vi åkte till Terese och barnen idag för att hälsa på. Där fick vi risgrynspudding till lunch, något som jag aldrig har ätit men tyckte var mycket gott. Det påminde lite om ostkaka och det är en favorit så kanske jag ska försöka mig på att laga pudding själv någon gång.

Jag, Oliver och Linus bestämde oss iallafall för att hoppa Studsmatta och det var så roligt att jag genast förvandlades till en femåring. Jag tyckte nog det var roligast av oss allihopa. Själv bor jag i lägenhet så har inte plats för en egen men kanske ska jag fråga Mamma och Klas om jag kan få slänga upp en sånn där jätte stor studsmatta på deras gräsmatta eftersom deras snart 26 åriga dotter vill ha en. ; )
Träning är det också kände jag. Öm i benen nu och jag var toksvettig efter en stund.
Härligt har det varit att vara ute i det underbara vädret.

Hoppas ni alla har haft en bra Nationaldag! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar