torsdag 9 juni 2011

Poppis hos tjejerna!

Oj, oj! Många kan tro att när man jobbar i baren så är folk fulla och försöker ragga på bartendern men det är inte riktigt sant. Inte för mig iallafall. Några raggningförsök har man blivit utsatt för under åren bakom baren men då har oftast kl varit kvart i två och man brukar inte direkt vara så sugen på att bli någons sista minuten ragg. Man är en av dom få nyktra på stället och jag förstår nog att du inte hade lyckan någon annanstans så då tar vi det absolut sista valet, hon som är nykter, svettig efter jobbet och säkert väldigt sugen att hänga med på "the" kl 03.00. Det är ju precis det jag har längtat efter hela kvällen ; )
 Oftast är det killarna i baren som brukar få nr av tjejer inte vi tjejer som får nr av killar men igår då ni, fick jag nr av en tjej!

Efter lite mer kaffe så ska jag duscha och sedan ta en promenad hem till Mamma och Papi. Jag tänkte låna en solstol på deras altan och ligga och läsa. Mysigt! Senare idag så blir det bilbingo i Näsviken. Jag ska åka med tjejerna Frida och Elin idag, roligt med lite tjejtid : )Så hoppas jag så klart att jag ska komma hem med storvinsten åt älsklingen : )

Mattjävlen har kommit, eller dom ringde från Mio och sa det men jag har inte varit dit och hämtat den så ännu tänker jag inte ropa hurra. Skulle inte förvåna mig om det är fel mattjävel. Jag är inte nå less inte, inte alls ; )

Jag trodde skatteåterbäringen skulle komma idag men icke! Vi får hoppas på imorgon istället : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar