torsdag 30 juni 2011

Härliga dagar!

Så härligt det är med sommaren! Helt underbart och jag har haft så härliga dagar : ) I tisdags så åkte jag och älsklingen och körde Go Cart och det är något som vi nog kommer göra flera gånger i sommar. Synd att det är lite för dyrt bara kan jag tycka. Okej, med en gång för 100 kronor men dom borde kunna ha lite bättre "paketpris" också. Typ en hyra för en timme...

Onsdagen innehöll bara jobb, första på sjukhuset och sedan Bockarna men igår vaknade jag ändå tidigt också drog jag, Fia och moster hem till mamma också låg vi där på altanen och verkligen stekte oss. Det hettade lite smått igår på bröstet men idag verkar det ha lagt sig. Kvällen avslutades på bilbingo. Jag vann tyvärr inte ( ganska jobbigt eftersom jag hade varit väldigt kaxig hela kvällen på att jag VERKLIGEN kände på mig att jag skulle vinna) men Fia, Joel och Mimma vann så jag satt i en vinnarbil. Det är lite annat än vad man kan säga att mamma och moster satt i ; ) ; ) Mohahaha!

Idag har jag inga planer alls förutom att jag börjar jobba 13.30. Tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig i sängen igen tillsammans med en Isfolket. Jag har kommit efter lite grann och det är två st som ska ha böckerna efter mig så bäst jag snabbar på!

Hej då, hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar