torsdag 9 juni 2011

Mycket trevlig torsdag!

Det här har varit en mycket bra dag. Jag började med en promenad hem till Mamma och Papi där vi satt en stund i solen innan jag och mamma drog iväg på en shoppingtur. Världens bästa Pappa fyller ju år på söndag <3 ; )
Efter det var det raka vägen hem och laga middag för att sedan ÄNTLIGEN, jag betonar på ÄNTLIGEN så åkte vi och hämtade mattan som vi har väntat i 9 veckor på!!!!!
500 kr i rabatt för allt strul och det känner jag mig nöjd med.
Den är helt enkelt perfekt och även om jag aldrig skulle erkänna det så var det kanske värt väntan ; )

Kvällen spenderades på bilbingo i Näsviken med Mimma och Joel. Det var den absolut roligaste gången även om vi inte vann något. Tack söta ni för kvällen <3

Nu har jag ett litet dilemma och vet inte hur jag ska göra. Vi ska åka bort i helgen, hela helgen! Men jag vet hur jag är med att sova borta så jag kommer med 99 procents säkerhet banga ur på lördagen och åka hem. Kommer sitta där som en liten unge med läppen nere vid hakan
-Jag vill åka hem, snyft och buuuhhhh : (
Så jag har en liten fundering på om jag istället ska åka på lördagen och vara super taggad. Hmmm, man vill ju inte vara en banger heller. Fast det verkar det ju bli hur jag än gör....

Nej, nu är det dags att hoppa ner i sängen.
God natt : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar