torsdag 23 juni 2011

Midsommar städat!

Åh vad skönt det är när städningen är klar. Jag tog tag i en riktig storstädning idag. Satt på knä och skurade badrummet med klorin. Jag tänkte att det är lika bra eftersom jag kommer jobba mer än hel tid framöver och inte vet när det blir städat nästa gång.
Jag förstår bara inte hur jag kunde tycka det var jobbigt att städa i min gamla lägenhet, den lilla skiten. Nu har jag tre rum och kök som ska städas. Fast det tar ungefär lika lång tid ändå, förmodligen eftersom man har lite mer utrymme nu.
Mattan som jag har tjatat om så länge ställde dock till det litegrann för jag orkade inte flytta soffan när den var i vägen så dammsugningen under den ska jag nog låta bli Joels uppgift ; )

Trökväder är det verkligen men ibland njuter jag av lite regn, om det inte blir alltför ofta förstås. Joel har slutat tidigt idag så han är på väg hem och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på. En innedag låter ganska lockande. Mysa och titta på film <3
Ikväll ska vi iallafall åka på bilbingo med mamma och Elina. Idag ska jag vinna storpotten!
Jag känner det i hela kroppen : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar