torsdag 16 juni 2011

Fast i träsket igen!

Ja, så är det. Åter igen har jag fastnat i Tre Kronor träsket. Det var okej igår eftersom vädret var så dåligt men idag när det är lite fint igen så borde jag som en normal människa slänga på mig en klänning flipflopsen ( okej, jag har inga) och solhatten. Inte för att jag äger en solhatt heller men nu får ni iallafall bilden av hur det borde se ut men med största sannolikhet inte kommer se ut.

Den här veckan är otroligt jobblös. Jobbade bara onsdag och tisdag och är nu ledig tills på tisdag då jag går på mitt sommarvikariat. Jag längtar! Inte bara efter att jobba ( jag älskar mitt jobb) men också så längtar jag efter att få rutin igen. Kliva upp i tid på morgonen, äta frukost, lunch, middag, somna i tid och sova bra för att man verkligen är trött. Man mår så mycket bättre om man har ett mönster att följa. Allt blir annars i en obalans när man vaknar kl 9, äter frukost vid 11, alltså vill jag inte en lunch och sen går jag och lägger mig samtidigt som Joel för att jag vill att han ska hålla om mig. Han somnar på en gång för att han har rutin medans jag ligger vaken halva nätterna och läser. Vaknar sent igen också gör vi om allting.
Rutiner is good shit : )

Nu får ni alla ha en bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar