söndag 5 juni 2011

Långhelg

Detta var mig en lång, lång helg. Och ändå så är det två dagar kvar, som jag hoppas blir lika trevlig som dom som redan har varit.

I fredags så bestämde jag mig i sista stund att jag ville gå på 10-års jubileumet med min gamla högstadieklass. Frida fixade så att jag blev anmäld men sedan kom jag på att det var ju inte riktigt så enkelt. Jag skulle ju jobba kl 19! Men tack vare underbara arbetskamrater som jag är så tacksamma emot så löste sig allt.
Jag hade så roligt att det inte kan beskrivas. Jag kan inte förstå hur jag någonsin tänkte att jag inte skulle gå! Jag längtar till om tio år när det blir nästa jubileum, eller så kanske man ska försöka dra ihop något eget? : )

Igår grillade vi hemma hos Mamma och Klas. Hon hade gjort köttfärsspett och det var så gott, så gott! Det kommer jag göra många gånger i sommar. Så äter man det tillsammans med en god sallad och mynta youghurt : )

Idag är det bilbingo, min nya hobby och sedan händer det stora! Big Brother finalen ikväll, jippie : ) : )

Men nu en dusch, sedan slänga ihop lite Pasta Carbonara så att jag orkar med att tuta mycket när jag får Bingo . ) Trevlig söndag på er, kram, kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar