lördag 18 juni 2011

Sömnlös

Åh, vad jobbigt. Jag har aldrig tidigare haft problem med att sova på kvällarna. Kan gå och lägga mig kl 21 utan problem men denna vecka har varit helt och upp och ner. Jag är inte trött! Jo, på morgon så klart men inte när man ska sova på natten. I natt satt jag uppe till ca 03.00 då jag tänkte att nu måste jag försöka iallafall. Somnade runt 04.00 och vaknade 08. Tvingade mig själv att ligga kvar i sängen och somnade någon timme till sedan.
Hade det inte varit för att vi ska ha Student fest för Sara ikväll och jag visste att jag måste vara pigg ikväll så hade jag med all säkerhet fortfarande varit vaken. Ja, ja. Nog pratat om det.

Igår hade jag och älsklingen myskväll. Vi gick på Kina och åt tre rätters. Jag blir helt stum av vad billigt det är där. Tre rätters för två personer med två kaffe och tre cola 400 kr. Det är som utomlands nästan! Jösses vad billigt.
Sedan åkte vi hem med en massa godis och tittade på film. Filmen heter Dilemma men den var inte så super bra. Älsklingen somnade på soffan i mitt knä och jag, ja jag satt ju uppe till 04.

Nu ska vi åka och handla så vi har någonting i kylskåpet och sen ska jag ställa mig och göra en banancheesecake till festen ikväll. Jag har ingen matberedare men man måste väl kunna krossa kexen med händerna!? Så noga ska det väl inte behöva vara.
Det är ju inte Café Opera vi ska på utan ÖverbergeBacken. Nog för att det är minst lika fint ; )

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar