torsdag 2 juni 2011

Ont i hela kroppen.

Fy satan vad folk det var ute igår. Vilket så klart är mycket roligare än om det är lite folk men det var obeskrivligt, det tog liksom aldrig slut. Man säljer och säljer och tror att kön ska minska men igår var det tvärtom, bara växte och växte.
Jag trodde att jag skulle sova till ca 16.00 idag för så kändes det igår när jag la huvudet på kudden men som vanligt kan jag aldrig sova länge, blev nästan förvånad över att kl ändå var nio! när jag slog upp ögonen.

Älskling är ledig från jobbet nu i några dagar, så mycket mysigare när han är hemma så man har någon att dricka kaffe med på morgonen och sticka åt en puss lite då och då. Vi myser i soffan nu med lurvbollen emellan oss, Melissa.
Jag hade planer på att städa idag men nja... vi får se hur det går med det.
Ikväll ska vi iallafall på tutbingo i Näsviken! Jippie! Det är så roligt så man kan inte ana : ) : )

Nu blir det en cigg och sedan ska vi titta på gårdagens Big Brother, finalen på söndag! Jag ska fylla på mobilen med minst 100 kr så jag kan ringa på Simon många gånger!
Heja, simon, heja simon!!!! : )

Vi hör senare: )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar