torsdag 2 juni 2011

Slut som artist!

Även fast jag var helt slut från jobbet igår så kände jag att jag måste iallafall göra någonting så att jag sedan inte mår dåligt över att jag har låtit en hel fin dag bara försvunnit. Så vad jag gjorde var att jag tog en promenad till mamma och la mig på hennes soffa och sov i några timmar istället för på min egen. Väldigt aktiverande.
Mamma var också helt slut som också var med på denna jobbiga kväll igår så hon tyckte nog det var skönt när jag sa att jag inte kom för att hon skulle underhålla mig, jag kom enbart för att låna soffan. Hon hämtade det då täcke och kudde sen låg vi båda där på varsin sida och sov som dom två små grisarna.

Sen tänkte jag att jag måste faktiskt vara ute lite också, eller ute och ute, inte ligga på en soffa iallafall så då åkte jag och Joel på bilbingo så då gjorde jag något samtidigt som att jag halvlåg och vilade i bilen.
Finns lösningar på allt ; ) Vi vann 850 kr så det var mycket roligt : )

Detta blir en väldigt lugn kväll iallafall. Jag funderar faktiskt på att lägga mig i sängen och läsa Isfolket ( Till Joels stora fasa ; ), nu är jag på bok 21. Dom var lite sega ett tag men nu så är jag igång igen.

Förresten så är det sista dagen imorgon som Mio har på sig att skaffa fram min matta. Vad tror ni? Kommer den där matthelvetet någonsin ligga på mitt golv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar