måndag 27 juni 2011

Verklighet VS Film

Har ni tänkt på att allt alltid ser så fint, snyggt, städat och framför allt smidigt ut på film.

T ex när någon vaknar så ligger dom alltid så tjusigt. Antingen ensamma med perfekt smink och handen i någon snygg vinkel. Även att dom har underkläderna på sig så att allt liksom sitter perfekt. En annan vaknar med håret som ser ut som det precis har varit med om en tornado och inte har man på sig ett snyggt, slimmat nattlinne utan snarare en urtvättad t-tröja som man har spillt hårfärg på x antal gånger.
Eller så är det ett par som vaknar som ligger kärleksfullt i armarna på varandra, på ett exakt likadant sätt som när dom somnade. Dom kysser varandra och tittar varann djupt in i ögonen ( I film verkar morgonandedräkt inte existera). I min verklighet så ser det snarare ut på det sättet att ja, vi myser innan vi somnar men sen när jag är trött så rullar jag in mig i täcket som en korv så Joel knappt får något. Efter en stund när det blir för varmt så slutar jag tydligen vara kärleksfull och tar styrka och praktiskt taget knuffar honom långt bort.
Joel kliver oftast upp före mig men han pussar mig alltid hej då innan han går till jobbet. Dom gånger han får för jag har x antal gånger fått höra att istället för att pussa honom rullar jag iväg åt andra sidan och någon enstaka gång så har det varit nära att jag nästan slagit till honom i mitt rymmningsförsök. Självklart så händer detta när jag sover, är jag lika vaken som honom så får han en miljon riktiga pussar eftersom jag vet att jag kommer sakna honom hela dagen.

Sen kommer vi till det smaskiga som nästan är för snyggt på film så att man måste skratta lite. När dom ska få till det, ha sex med andra ord. Alla kläderna liksom faller i slow motion ner till golvet. Snyggt och smidigt. Funkar det så för er, för oss vanliga människor?
När har någon NÅGONSIN tagit av sig ett par strumpor på ett sexigt vis?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar