fredag 10 juni 2011

Blondie goes...

Otroligt men sant. Idag ska jag blondie som alltid ska ha största bekvämlighet, som alltid ska bo på dom finaste hotellen och ha högsta service åka till en stugfest och bo i tält!
Jag har undersökt möjligheterna om det fanns något hotell i närheten men då skrattade alla åt mig.
Jag i min enfald trodde ändå, fast det är en stuga att det kanske fanns en vanlig toalett, dusch eller badkar men icke. Blondie ska få tvätta håret i en sjö. En sjö.

Eftersom det finns ett dass så blir toalettbesöken en omöjlighet. Det klarar jag inte.
Man ska ha utmaningar i livet och detta är en utmaning för mig och jag ser ändå fram emot det här så otroligt mycket eftersom solen skiner och jag ska åka med en massa härliga människor.
Sen kommer mamma och hämtar mig imorgon så då kan jag åka hem och duscha : )

Men oj, nu kom jag på. Om man ska bo i tält måste man ju bygga ihop tältet först....
Oh shit...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar