måndag 27 juni 2011

Solresor

Idag är jag ledig och hade hoppats, även trott att det skulle vara fin väder. Tji fick jag och får snällt krångla på mig en kofta. Just därför så kände jag mig tvungen att kika lite på solresor : )
Vi har pratat och håller på att spara till en resa till Thailand i höst. Tänk så mysigt att åka på en romantisk resa dit : )
Jag har varit där en gång förut och det var det bästa jag har gjort, någonsin. Underbara land så nu vill jag hemskt gärna åka dit med min älskling.
Jag blev väldigt glad över att priserna verka sjunka. Ca 17 000 för två personer i två veckor. Det ska vi nog lyckas med, jag får helt enkelt hoppas på en massa dricks i sommar ; )

Idag blir det fika med Fia Lotta på Dackås, tjejmys och ikväll ska jag och Joel åka och köra Go Cart. Gud så roligt : )
Trevlig dag på er : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar