fredag 13 januari 2012

Dagens

Som tyvärr inte blev någon dagens med bild eftersom jag glömde bort att ta kortet. Jag var så inne i att äta.
Iallafall så blev dagens middag pepparbiff, blomkålsmos, grekisk sallad och två såser. Det var grymt gott. : ) Och innan någon skriker ramaskri nu och tror att jag går på LCHF eller annan diet när jag är gravid (med tanke på blomkålsmoset) så kan jag lugna er med att det gör jag inte utan jag tycker bara att det är otroligt gott. : )

Däremot så går jag på den dieten att jag tidigare idag var och fikade med Emma och Beatrice och då åt jag en bulle till min Chai Latte. Senare åkte jag till Nathalie som fyller år idag och fikade igen.
Hennes söta dotter tog sina första steg idag när vi var där. Det var så härligt att få vara med om något så stort!

Nu ska jag fortsätta min diet genom att ta en sväng på Ica Håsta och köpa lite fredagsmys i form av godis och liknande för Frida och Niklas kommer hit och kikar på film med oss ikväll. Trevligt!

Förresten så är jag ledig hela helgen och det är underbart skönt. Jag känner att jag måste pussa extra mycket på min älskling hela helgen eftersom jag åker till skolan på måndag.
Hur nu detta ska gå.
Jag har Helena och Jessica där iallafall så det ska nog gå bra : )

Ha en toppen kväll alla : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar