lördag 7 januari 2012

Iphone 4 S

Igår åkte jag och köpte en ny telefon. Det blev en Iphone så nu är jag lika som alla andra ; ) En vit dessutom. Förhoppningsvis kommer min blogg bli lite roligare nu med bilder och så nu när jag har en bra mobilkamera. Men som sagt förhoppningsvis, det måste vara väldigt enkelt för att jag ska avancera på något sätt. Ha, ha : )

Gravidhjärnan har varit framme igen också och igår när jag stod där på Elgiganten och skulle visa legitimationen så hittar jag den inte. Det här spånet tyckte det var väldigt lämpligt att lägga den i fruktskålen i köket istället för i plånboken. Vad ska det bli nästa gång!?

Nu har vi precis ätit frukost framför ett avsnitt av Dexter och snart ska vi titta på den där nya filmen, En Dag. Jag har sett fram emot att se den för jag läste boken när jag var i Thailand och gillade den. Jag har även hört bara bra om filmen.

Några andra planer har vi ännu inte för dagen. Personalmöte ikväll också kanske vi tänkte gå på bio, the girl with the dragon tatooo, om den fortfarande går vill säga.
Ganska skönt att bara ha en soft dag också. Mysa och pussas och kramas <3

Hoppas ni alla har haft en trevlig helg. Vi hörs senare : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar