torsdag 5 januari 2012

Så mycket bättre

Så mycket bättre är det att vara hemma än att vara borta. Det som är lite tråkigt är att man behöver åka bort för att uppskatta vad man har. Jag bara tar för givet att jag har en mjuk säng att sova i varje natt eller att jag kan bada i varm vatten precis när jag vill men man ska faktiskt inte ta det för givet. Se glädje i vad du har istället.

Idag så har jag varit på stan och kikat runt. Först fikade jag med Emma och Rosie och sedan kom Sara också så vi tog en sväng runt och tittade på saker som var på rea. Reor har aldrig varit min grej utan jag tycker att man bara tar fram det som ingen annan har velat ha under det senaste året men nu köpte jag iallafall en morgonrock ( Jag hade på mig det i Thailand efter jag hade duschat och insåg då vad otroligt mysigt det är) så nu sitter jag här i den. Vit och svart prickig är den och kostade bara 150 kronor, perfekt. Jag köpte även ett par byxor, en body och en byxdress till liten. Det var så mycket på rea men det mesta är ju pojk eller flick kläder så det går ju inte eftersom jag inte vet vad det är för något. Fast jag tror allt det är en liten pojk : ) Spännande ska det bli!

Nu på kvällen så har vi varit på middag hos Joels mamma och ätit paj. Hennes spenatpaj är en av mina absoluta favoriter. Jag har gjort den själv två gånger och den är så god. Tyvärr har jag inte kunnat äta så mycket idag för jag känner mig lite konstig. Det spänner hemskt mycket över magen. Det är kanske helt normalt? Jag har aldrig kännt så förut men jag har aldrig varit så här gravid tidigare heller! ; ) Ha, ha!

Men nu är jag tok trött och det är dags att sova. Imorgon kommer Jessica och Helena hit så vi kan prata ihop oss lite om hur uppsatsen ska utföras som jag ska skriva på nu. Jag har saknat dom!

God natt och sov gott mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar