torsdag 26 januari 2012

Gräsänka

Jag har nu varit gräsänka i ca en halvtimme och jag är redan till döden uttråkad. Eller snarare så var jag det redan tidigare idag när älsklingen var på jobbet.
Det här är inte alls nå skönt som folk pratar om att nu kan man göra som man vill, titta på vad man vill på tv:n. Det här är bara hemskt, hemskt, hemskt och jag vill att min älskling ska komma hem och ta tv:n och titta på nå tråkigt skit program eller spela tvspel.

Jag har inte sovit ensam på över ett år. Jag är rädd för att gå och lägga mig och jag har försökt få katten att förstå att hon måste sova med mig i sängen i natt. Joel fick även lämna tröjan han hade på sig idag hemma så jag har något att ligga och lukta på.
Hur gammal är det jag är nu igen?

Som tur är så kommer även Bamse och sover här inatt. Känns mycket bättre om man har en vakthund. Sen att han är två äpplen hög har väl inte så mycket med saken att göra ; )

Lillebror är gräsänkling han också för Elina är i Australien och klarar han det så borde jag klara det. Elina är borta i flera veckor och Joel kommer faktiskt hem på söndag. Sedan är inte han på andra sidan jordklotet heller utan faktiskt bara i fjällen.
Därför så ska jag bjuda min lillebror på middag idag också. Fläskfilé under currytäcke ska han få. Det är med bananer och Joel äter inte frukt i mat så jag passar på nu. Nog för att jag hellre skulle ha han hemma och inte äta bananer.

Nej, nu ska jag skicka in min skoluppgift som jag har gjort klart och sedan ska jag lägga mig på soffan innan det är dags att starta middagen.

Ciao, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar