onsdag 11 januari 2012

Jag vill inte, jag kan inte.

Man har bra och dåliga dagar. Ibland är dom ännu mer dåliga.
När det gäller skolan så har jag haft en skitvecka. Jag har ingen motivation och jag ska vara klar med en uppsats på 5 sidor imorgon.
Hur mycket har jag skrivit?
Inte ett enda jävla ord.

Det är väl dags att ta tag i det idag, suck och pust.
Det här är så olikt mig som annars älskar skolan och att skriva är underbart. Men inte denna gång.
Just därför så tänkte jag bara skriva ihop något också och inte ha världens förväntningar på mig själv. Man behöver inte vara på topp hela tiden.
Vi är alla mänskliga.
Nog för att jag känner mig alldeles för känslosam för tillfället för att det ska kunna vara hälsosamt.
Hormonerna bokstavligen bara sprutar ur mig och jag gråter för det mesta. Inbillar mig en massa konstiga saker och beter mig som en maniac emellanåt.

-Joel, känner du dig lurad?
-Va? Vad menar du?
-Jo, men du blev ju tillsammans med en smal och snygg tjej också nu sitter du med det här!? Vilken nitlott!

Ni hör ju själva. Kanske inte riktigt hundra procent stabil men 100 procent gravid det kan då ingen förneka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar