lördag 7 januari 2012

Hur jag kunde glömma!?

Men nu får vi raskt hoppa tillbaka till dag 2 för jag har glömt att berätta något väldigt roligt och spännande. Jag har tidigare varit på en av de ökända ping pong showerna ( ja, att en tjej får ur det mesta ur puppilura, en fisk, en fågel, ett halsband, en cigg, you name it) men Joel hade inte varit på någon så denna kväll bestämde vi att vi går på en. Dom är alltid gratis att gå in på men sedan måste man köpa dricka där inne som brukar vara dyrt men den här vi kom in på var extrem. 900 baht för en öl, det är hutlöst. Över 200 kr nästan.

Iallafall så började donan på scenen med alla möjliga expriment. Vem fan vill röka med puppan egentligen? Efter en stund så ville hon ha upp två karlar på scenen och vilka ställer inte upp? Jo, Klas och min Joel så dom får stå där på scenen med en varsin ballong mellan benen som hon ska skjuta sönder med en pil som hon skjuter från puppa. Sinnesjukt. Ha, ha!
Joel såg vettskrämd ut och jag fick mig ett gott skratt.
Jag bara hoppas att han nu inte tror att det är något som vi vanliga tjejer kan och att det där är något som vi ska ta med oss in i sängkammaren för då ligger jag nog ganska illa till.
Man skulle kunna säga att jämfört med henne så har jag inte gjort mina knipövningar.

Lördag idag och jag sitter i soffan helt slut för jag jobbade igår och stengolvet där tar kål på mina höfter. Känns som att benen ska dela på sig nu och jag har så ont, så ont. Ska lägga mig i ett varmt bad nu tänkte jag innan det är dags att göra sig klar och åka ner på stan. Jag ska på en liten dejt idag med kusin Alwa och vi ska och fika på 24:an. Go gumman!
Jag ska även titta på en ny telefon. Jag vill ha en ny för min är så seg också tänkte jag skaffa mig ett abbonemang för just nu har jag kontantkort och jag har inga planer på att jag måste fylla på mobilen först innan jag ringer till Joel och säger att han måste komma hem från jobbet för att vi måste åka in och föda barn.

Nej, nu ni. Ett bad var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar