torsdag 19 januari 2012

Mammagrupp!

Vilken tur att Lotta kom med den här idén med mammagrupp för det var så trevligt och mysigt! Jag längtar redan tills nästa gång!
Så trevliga tjejer som man kommer lära känna och det känns alldeles underbart.
Det känns nog även underbart för mina andra vänner att jag nu har några att prata av mig med gällande bäbisar så dom kanske kan få en syl i vädret angående något annat någon gång. Kanske!

Men nu är jag lite tröttis och ska krypa ner i sängen med en bok som jag fick hem idag. Slutstation rättspsyk. En bok om ett av ämnena som intresserar mig allra mest.

Även att jag bakade så grymt goda kakor idag. Sök på nougatrutor och baka, ni kommer inte ångra er. Lovar. Jag kan även lova att ni kommer vilja trycka i er en hel plåt.

Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar