onsdag 18 januari 2012

Honey, I´m Home!

Nu är jag hemma igen!
Jag var så nervös över att åka till Härnösand och inte riktigt trodde att jag skulle klara det men det blev inte alls så som jag trodde.
Självklart har jag längtat efter Joels pussar men jag har haft det jätte bra. Så här mycket tid med tjejkompisar har jag inte haft på säkert ett år. Vi hade det toppen.

Vi blev lite små rädda när vi kom fram till huset vi skulle bo i som var ett jätte gammalt hus ( inget är nog renoverat på över 100 år förutom badrum och kök). Det var gamla foton på människor som har bott i huset. Speciellt på flickorna som ALLA har burit namnet Henrietta.
Vår snälla vän Pernilla som skjutsade dit oss men inte skulle stanna tyckte det var roligt att skoja om att hon har hört att det spökar där. ;)
Det kommer sedan fram att det finns historier om att det ska spöka där på riktigt. Henrietta ska tydligen vara uppe på nätterna och spela piano ibland.
Badrummet låg en liten bit ifrån vårt sovrum så ni kan tro att jag sprang när jag tvungen att kliva upp på natten för att kissa för ca femte gången. Ibland kanske det är lämpligt med en potta när man är gravid? ; )

På måndag kväll var vi ungefär 10 tjejer som var ut på en Kina restaurang och åt middag iallafall vilket var jätte mycket trevligt.
På tisdag kväll så shoppade vi lite. Jag hittade äntligen två tröjor som är vanliga och jag får på mig. Äntligen har jag något annat än bomullsklänning från HM. Efteråt blev det iallafall middag på Mc Donalds till min stora glädje innan jag vi gick på bio och såg Hamilton. Det rekommenderar jag er verkligen att gå och se. En toppenfilm!

Ja, det var denna skolvecka. Vecka 8 ska jag upp på en till men sedan blir det nog ingen mer för mig den här terminen för det känns inte så bra att sitta där uppe när jag är hög gravid. Om ingen vill ha en skrikandes, födandes Mikaela i baksätet och skjutsa mig till Hudik när det blir dags då vill säga.
Det finns nog allt någon som är sugen ; ) Ha, ha : )
Tror ni inte? ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar