lördag 14 april 2012

Årets första!

Idag åkte vi till Mamma och grillade och det var så gott, så gott. Jag älskar sommaren när man kan grilla för det är så gott plus att det är så enkelt. På med en köttbit, lite sallad och sås och man har en kanon middag.
Mamma går på LCHF nu och hon hade gjort en så god sallad med vitkål i. Det har jag aldrig tänkt på att man kan strimla lite sådant istället för vanliga tråkiga gröna blad, det ger mycket mer smak och är mycket nyttigare också. I morgon är det jag som åker på affären och köper vitkål i alla fall. Testa!

Nu sitter jag i Cosy Corner igen och myser. Underbara soffa, kanske för underbar eftersom det är väldigt svårt att få mig härifrån. Det enda som lyckades med det idag var grillningen och jag har väldigt svårt att något ska få mig härifrån mer idag.

Jag vet inte om vi har några planer för kvällen, kanske blir det en film bara. Någon som har något riktigt bra tips? : )

Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar