måndag 2 april 2012

Uppsats

Japp, idag har jag och Helena skrivit på uppsatsen som faktiskt börjar bli likt en uppsats nu. Idag har jag suttit med datainsamlingsmetod, instrument och procedur. I nästan 6 timmar satt vi och vad blev det av det, jo en enda liten sida. Det borde egentligen bli en sida av varje men, men. Det finns en dag imorgon, en på onsdag och sedan är det torsdag och då har vi planerat att vara klara med detta utkast så vi kan vara ledig i påsk :)

Härligt med påsk för då är det kortvecka för Joel på jobbet och sen har han långhelg och vi kan mysa! ; ) Vi har en del planer i påsk faktiskt som t ex ska vi på påskmiddag på lördag med en del av hans släkt som jag inte har träffat ännu. Det ska bli trevligt!
På fredag tänkte vi, om det är öppet åka till Ikea faktiskt. Jag har lite grejer kvar som jag har tänkt att köpa till lillen, t ex ett till lakan till sängen och sen skulle vi behöva titta på ett nytt vardagsrumsbord för det vi har nu är alldeles för stort för att det ska gå att ha när vi får nya soffan. Nu vill jag ha ett mindre som är vitt!
Jag har även fått höra att Babyproffsen i Sundsvall ska vara helt himmelsk för en nybliven/blivande mamma så dit ska jag också. Får väl se om Joel får med mig ut därifrån sen igen.
Andra planer i veckan är mamma grupps träff i morgon samt att jag även ska hänga med min mamma lite. På onsdag blir det pluggdag med både Helena och Jessica.
Sen ska det väl hittas på en massa annat roligt också får jag hoppas.

Nej, nu ska jag kika på tv en stund innan jag ska laga middag. Spaghetti och köttfärsås, min favvo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar