onsdag 4 april 2012

Glad påsk!

Idag är det torsdag och då ska Joel jobba kort dag och sedan är han hemma ända tills på tisdag! Jag har längtat hela veckan för allt blir så mycket bättre när han är hemma och med på saker man ska göra. Jag kan göra saker utan honom men det är helt enkelt så att jag VILL inte uppleva saker utan honom. Är han inte med så är det inte samma sak och jag är inte hel. Min älskling <3

Igår hade jag studiedag med Helena och Jessica. Så roligt att Jessica också var med den här gången. Jag är så van att träffa henne minst en gång i veckan men nu när vi skriver på olika uppsatser så blir det lite svårare att jobba tillsammans och det blir inte lika ofta, tyvärr. Men igår blev det i allafall också åkte vi ner på stan och lunchade på Nojs så vi även fick lite kvalitetstid och inte bara ha näsan i böckerna och uppsatserna.
Idag ska jag göra om reabilitet och validatiet ( Jag kan inte ens stava det så lite vet jag om det för tillfället) men sedan är jag och Helena klar med den här utkastet och kan ha en lugn och skön påsk. Härligt!

Nu blir det en dusch eller ett bad i allafall, plugg och sedan ska jag göra något roligare och träffa Lotta, lilla Ted och Emma. Härligt!

Ha en trevlig skärtorsdag och se till att äta något gott nu när vi står inför helg : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar