onsdag 11 april 2012

Äta liten kaka

Eller varför inte hela kakpaketet. Jo, det går det också.
Jag blev så sugen på kakor och mjölk nu på kvällen och frågade om Joel ville ha men det ville han inte så jag offrar mig och tar väl alla själv då. Jag är faktiskt inte gravid så länge till heller så det gäller att passa på för sen ska vi bli smalis!

Ja ni mina vänner, vad har jag gjort idag. Absolut ingenting ungefär. Tagit ett bad, fått ett kort besök av mamsen så hon fick spana in ny soffan som även hon älskade och genast sa att cosy corner är hennes ; ), sedan lagade jag stuvade mackisar och stekt korv när älsklingen kom hem som vi åt framför tv:n, jag pratade med Nadia <3 i telefonen ett tag och nu äter jag kakor framför 4 säsongen av Californication som älsklingen följer slaviskt.

Jag mår mycket bättre i alla fall så i morgon ser jag fram emot en bättre dag. Jag ska b la träffa Lotta och Ted och mot kvällen ska jag åka och hälsa på käre Bockarna chefen och hans familj.
Jag ser fram emot i morgon!

Sen avslutar vi med något som man aldrig kan säga för ofta, Jag Älskar Dig Joel <3 Tack, tack för att du finns, för att du är min, för att du tillsammans med mig har gjort detta barn som växer i mig, för att jag får vara din och dela varje dag och natt med dig.
Jag är så tacksam för att du finns och för allt du gör.
Jag skulle aldrig klara en dag utan dig.
Älskade, älskade Joel <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar