onsdag 25 april 2012

Dessa underbara människor

Idag har det varit vår första hela dag hemma och det var så obeskrivligt underbart att vakna och inse att allt inte bara är en dröm. Vi har tagit hem honom, han är här med oss och är vår.

-Joel, får man plocka upp honom fast han sover. Jag saknar honom och vill mysa.
-Men han är ju din!

Ja, underbara känsla! Min son. Jag älskar dig så Leo.

Som jag har berättat om så har jag blodförlust, mitt blodvärde är på 85 ( Det är för lite att ha under 120) så jag är lite virrig, tappar tråden i samtal och blir fruktansvärt trött av att göra ingenting praktiskt taget.
Men vi har världens underbaraste människor som hjälper oss så mycket. Idag kom Dijana hit och har lagat köttfärsås åt oss som vi har kylen samt att Mamma var hit och lagade spenatsoppa till oss och imorgon så kommer hon förbi för att städa. Så snälla människor som hjälper oss med saker som gör livet så mycket lättare när man är nybliven förälder.

Vi har även haft en massa besök idag och man blir stolt som en tupp när man visar upp den allra vackraste lilla pojken.

Det är så som alla har berättat om, livet var ingenting innan Leo.
Det är nu livet börjar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar