tisdag 17 april 2012

Härliga soffa och en härlig fika

Hello kära ni!

Idag har det varit lite dålig fart på denna blogg då jag spenderade hela förmiddagen liggandes på soffan där jag följde rättegången mot DET. Ja, han är inte ens värd att nämnas vid namn.
 För er som inte har följt det i dag kan jag tala om att han i över en timme har fått läsa ur ett eget "manifest" som han anser behövs för sitt försvar. I den står det b la att på Utöya sköt han inte ihjäl några oskyldiga, civila barn utan det var politiska aktivister som arbetade för multikultur.
Sedan så vore det en ära att bli fängslad för livet eller dödad som en martyr.
Usch och fy. Jag vet inte vad jag ska säga mer.

Sedan så blev det i alla fall trevligare för mig då jag tog bussen ner på stan och fikade med Nadia, Tula och lilla Jake. En toppen eftermiddag. Sen längtar jag så mycket efter min skrutt när jag ser så små bäbisar och jag kan för allt i världen inte föreställa mig att det inuti mig nu finns en bäbis, en RIKTIG bäbis som lilla Jake som ligger inuti mig och väntar på att bli 100 % klar på att komma ut.
Det är så overkligt på något sätt. Man förstår ju så klart att det är en bäbis men att det är en sån bäbis? En människa? Ja, det är verkligen svårt att förklara!

Nu har vi spenderat kvällen framför tv:n och jag ska nog kika på Desperata nu innan Big Brother ( Jag var ju och fikade med Big Brother bäbisen idag så jag måste hålla mig till programmet ) Ha, ha. Eller hur Nadia? ; )

I morgon har jag inga planer faktiskt på dagen så vill någon hitta på något kan ni väl hojta till : ) En fika eller så : ) Om inte så har jag en hel drös med rekrytering, bedömning och urval att ta mig igenom, hemtenta nästa onsdag!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar