torsdag 5 april 2012

Biggan!

Nu var det ett tag sedan vi tog en liten skrivstund om detta program och dess deltagare så jag tycker det är dags för igår var jag så upprörd igen!

Marcel, vilken JÄVLA nolla som pratar om att man är så dålig människa som nöjer sig med en gymnasieutbildning ( som också är det enda han har???) och arbetar inom vården. Han attackerar Hanna J för att hon med sin lön inte har råd att åka utomlands med sina barn. Jag vill hoppa genom tv:n och slå ner honom. Jag fattar inte varför ingen i huset inte säger något till honom att han beter sig som ett arsle, minst sagt! Vad är han för människa som inte ens har vett att lägga sig under täcket att guppa eftersom dom är i tv utan jufsar runt i bikten som världens billigaste jäva p-rulle.

Fin tjej har han skaffat sig också. Enormt. Jennifer, jo, tjena jag heter Jennifer och jag är känd som knulldockan som gick in i BB i någon dag för att sedan bli påsatt överallt i hela huset. Sen beter jag mig som en fjortis när jag blir full och slår sönder inredningen och blir autonominerad vilket är jätte smart när man är en sådan bra och fin människa som säkert kommer få jätte många röster på söndag. USCH OCH BLÄH! Men hon är ju ett levande bevis på hur smart Marcel egentligen är! Gå ut ur huset båda två eller bli utkastade hoppas jag väl snarare sen så kan ni göra en egen p-rulle för det är ju det enda ni kan.
Förrsten, undra om Jennifer har högre utbildning än 3 årigt gymnaisum? Har hon det så måste hon ha hittat den i ett flingpaket!

Så nu gör vi så här tycker jag! Dom som sitter på söndag är Hanna P, Rodney, Marcel och Jennifer. Rodney han sitter säkert och det tvivlar jag inte på. Hanna P verkar jätte gullig men jag tror inte att hon får så mycket röster eftersom hon inte gör så mycket väsen av sig så jag tror att hon behöver röster! Jag ringde på henne igår så att dom två andra töntarna ska få åka, en av dom iallafall.

Sen låter vi Hanna J vinna hela tävlingen så kan hon gapskratta Marcel rakt upp i ansiktet eftersom hon kunde vinna BB med något så "bara" som 3 år på gymnaiset.

 Jag blir så upprörd!! Ut med han, Ut med han!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar