tisdag 10 april 2012

Fullspäckad dag!

Vad jag har varit och donat med grejer idag!
Helena kom i morse så vi la till lite om validitet och reabilitet på uppsatsen, skickade in den, drack kaffe och snackade en massa skit. Jag hade inte träffat min finaste på flera dagar så jag hade saknat <3

Sedan drog jag ner på stan för att träffa delar av mammagruppen för en lunch och så klart en massa bäbis snack. BB väskan var ett ämne idag eftersom jag nu börjar känna att det kanske är dags att börja packa den nu. Det närmar sig med stormsteg men ändå så har dagarna aldrig gått så sakta som nu.

När jag var på väg ner på stan så ringde Joel förresten och skojade med mig.
-Mio ringde precis och våran soffa är restad....
-Vad i helvete, dom kan väl för fan inte ringa och säga det samma vecka som den ska komma!!?? Man kan väl för fan inte förvänta sig något annat, morr, morr.
-Men lugna dig, jag skojade bara och den kommer idag kl 17.00.
-Ahhhh, jaha... ja, men man kan inte skoja så med mig Joel. Jag är höggravid!!!!!

Nu är härligaste soffan här iallafall och jag funderar på om jag ska sova i den inatt. Ha, ha ; )

Från stan så tog jag sällskap med Madde, Fia och lilla My också tog jag en fika hemma hos Madde och gosade med hennes lilla dotter. Så vacker. <3

Nu har Ylva varit här och hälsat på mig och det var så trevligt så! En dag fylld med vänskap. Så härligt!

Men nu är jag tröttare än tröttast så ska lägga mig ner i mitt cosy corner och kika på desperata!
Såg ni Alcatraz igår förresten? Jag tror det är en serie som jag kommer följa iallafall : )

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar