söndag 8 april 2012

Men nu jävlar!

Nu har det gått för långt! Vi har redan pratat om att man för tillfället inte känner sig så sexig när man väger ganska mycket mer än vanligt, har ett bowlingklot på magen samt att man för jämnan sitter och trycker in något i käften samtidigt som man stönar för att det för fan gör ont att lyfta ett finger eftersom man är som en vätskeballong.

Men idag har det tagit priset.
Vi satt i soffan och tittade på tv, eller jag låg i soffan för det är så krångligt att sitta och till slut så har jag somnat och sovit över en timme.

-Vad du snarkade idag älskling, jag har tänkt på att du har gjort det förut också någon gång.

VA???????? Vad i hela jävla helvete. Nu är jag inte bara tjock utan nu snarkar man också.
Nu är jag klar med att vara gravid, nu räcker det med hur mycket man ska behöva känna sig osexig. Jag känner mig redan som en valross så hade jag inte kunnat slippa snarkning detaljen. Nej, nej.
Nu är jag en snarkande valross.

Suck och pust!

Kan jag få min bebis snart!
Jag längtar efter honom och jag längtar efter att bli mitt normala jag igen och inte snarka.

Men jag får glatt vänta för 4 veckor är det kvar, 2 förhoppningsvis! ; ) Och medans jag väntar så ska jag trycka i mig vitlöksbröd och sparrissoppa som älsklingen håller på att fixa nu.
Ligga bra att fortsätta trycka in saker i käften, det är man ju jävligt bra på nu för tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar