söndag 15 april 2012

Söndags middag!

Vi kom precis hem från söndagsmiddag hos Svärmor. Vi fick kreolsk gryta och det älskar jag så jag njöt i fulla drag. Inte gjorde det saken sämre heller att vi fick Tosca päron till efterrätt, mums.
Hon hade även plockat fram kläder från när Joel var liten som vi kikade på, mina favoriter var ett par frotte taights! ; )
Snälla svärmor hade även köpt ett par gravidtaights till mig och en tunika. Tusen, tusen tack <3

Idag hade jag planerat att inte göra så mycket alls faktiskt förutom att städa lite grann men så ringde mamma imorse och frågade om jag inte ville åka med till Bauhaus i Sundsvall. Det var ingen Birsta sväng dom skulle ta för det skulle jag aldrig orka men åka bil fram och tillbaka går ju och det är bra att jag kom ut lite. Jösses, så fina utemöbler dom har där. Jag längtar tills vi en dag köper ett hus och kan ha härliga möbler att sitta och äta grillat i.
Jag hittade speciellt en sak som gungade när man satt i den så den skickade vi bild på till Lillebror som precis har köpt sig ett hus också skrev vi att Viggo ( ja, förmodligen kommer skrutten heta det ) ville ha den i sommar. Vi får väl se om han får en då ; )

Så har jag även upptäckt Lasse Åberg kläder till skrutten i dag men jag har köpförbud så jag får bara titta. Den blivande mormodern däremot har inte det så hon skickade nyss att hon köper dräkten som jag ville ha ; ) Jag vet inte vem som kommer bli mest bortskämd, jag eller skrutten ; )

Nu ska jag ha en lugn söndag kväll framför tv:n, pussa på min karl och längta till Biggan Live. Idag är det något extra spännande ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar