torsdag 26 april 2012

Sexy Mama

I går morse så vägde jag mig och jag har nu gått ner 10 kilo sedan i söndags. Alla mina graviditetskilon är puts väck, så lätt gick det fast jag har käkat si så där en kladdkaka om dagen sedan jag var i fjärde månaden och slutade kräkas.
Nu har jag 10-15 kilo kvar som finns där som jag inte trivs med. Jag hoppas att de ska hänga med av bara farten men gör det inte det så ska de arbetas bort under alla härliga barnvagns promenader som jag ska ha med alla mina vänner : ) Åh, vad jag ser fram emot denna sommar, detta liv, ja allt!

I alla fall så är det så att även om jag har 10 kilo kvar att gå ner så är det helt löjligt vad smal man känner sig. Igår sprang jag runt här i bara trosor och tjoade på.
-Titta älskling vad smal jag är!
-Jag är ju rena rama Big Brother tjejen, blir nog det nästa år men min smala kropp och stora tuttar.
Jag insåg sedan att det nog inte är så sexigt att dessa tuttar är sprängfyllda med mjölk som läcker ut, det är ju inte riktigt samma sak som silikon. ; )

Ja, ja. Jag känner mig smaaaaaaal i alla fall ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar