fredag 13 april 2012

Mvc besök i v.36

Idag var vi på MVC och det brukar gå på fem minuter när jag är där men idag så tog det lite längre tid eftersom jag har så mycket att klaga på. ; )
Vilket BM sa är helt normalt och att dessa veckor är en enda stor väntan som man bara vill bli klar med. Hon har så rätt, så rätt.

I alla fall så tror hon att jag har fått en muskelbristning under revbenen på höger sida eftersom jag har så ont där och hela tiden vill jag sitta där och trycka ner bäbisen för att att han inte ska ligga där när det gör ont. Grejen är ju den att han inte ligger där längre utan jag har förmodligen fått någon sorts "skada" av att han tidigare låg där så länge.
Hon erbjöd mig att gå till sjukgymnast men jag kan inte se vad det ska hjälpa och jag tror att det släpper när jag inte har min skrutt att bära på.

Det var inget konstigt med urinprovet i alla fall så jag behöver inte vara orolig över att jag är så svullen i fötterna. Jag är normalt svullen ; )

Sedan så mätte hon magen och åter igen så sa hon att det är en välvuxen gosse vi kommer få och han har fixerat sig. ( Jag kan även då berätta den lite äckliga detaljen att slemproppen gick förra veckan ) så det går framåt i alla fall.

Varje dag så är vi en dag närmare.
En dag närmare till att bli den lyckligaste människan på denna jord <3

1 kommentar:

  1. åhåå va spännande :) Att slemproppen gick & att lillen har fixerat sej är ju ett tecken att det är på G snart. Börjar tro att du kommer få före BF nu,;) Men man vet då aldrig!:)

    SvaraRadera